~JaDilah MeMbEr BlOgGeR UmMi...~

Wednesday, September 1, 2010

SALAM 1 SEPTEMBER 2010






Ahamdullih,hari nie dan minggu nie aku dah masuk 29 minggu..kiranya 7 bulan satu minggu......dan hari nie jgk 24 Ramadhan..alhamdullh aku dapat berpuasa penuh dan tak sabar nak menyambut raya..setakat nie aku dah buat semua persiapan,termasukklah persiapan raya,dan bersalin..awal benor kan aku..tapi nak buat guana manalah tahu bersalin awal..kenalah preparation yea dak..Minggu nie aku ade lagi nak buat keje apa lagi kalau tak kueh raya,semlm dah buat kueh conflakes..hari nie tak tahulah aku...ingtkan nak buat biskut arab atau biskut sugi..dan sekarang pun tgh dok blajar nak buat cupcake..macam syok ajer..best ajer tgk KAK MIDAH.KAK YATI,DAN CHEF ASMAH punya resepi....berminat betul aku nak buat...kebetulan kat rawang nie ader kedai menjual barangan kek..mmg gilerlah kalau masuk sana....

No comments:

Post a Comment