~JaDilah MeMbEr BlOgGeR UmMi...~

Wednesday, November 24, 2010

HARI KE 11 BERPANTANG





8.25 pagi

Hari nie dah hari ke-11 berpantang...aku masih tak berurut lagi...yealah nak tunggu luka tue baik (luka jahitkan episiotomi)....yealah..luka nie lama gak nak baik...kena jaga jgklah...

pagi:-7pagi basuhkan ngan air suam + garam= utk buat basuhan

tapi setakat nie alahmdullh..oklah sikit taklah rasa sakit...

MENU MAKAN TGAHRI

NASI+IKAN +DAGING BEREMPAH+SAYUR KUCAI+ NGAN AIR KOPI..........(semestinya kopi cap GANTANG ajer yang aku minum..kopi lain semua aku tak mainlah..sebab tak best..kopi nie best baunya walaupun dibancuh nipis)

KUCAI:elok..untuk menambahkan susu badan...lebih2 lagi time berpantang nie...alhmdullih...harap dapat BF THAQIF sehingga 2 tahun...

SEJARAH BF ANAK SULONG(KAKAK)


NUR QAISARA BATRISYIA:- 18 JULAI 2010 sehingga 13 NOV 2010...
(2 TAHUN 4 BULAN)



sedih kerana tak dapat nak buat TANDEEM NURSING,maklumlah banyak tentangan dari MIL dan MR HUBBY....takpelah lagipun kakak dah besar..dia minum air ROSELLE..ajer...kesian..sedih gak aku...tapi nak buat macamana..takde sokongan moral...jadi aku tak berdaya..terima ajerlah kenyataan yang datang...harap..aku tabah dan boleh BF Thaqif lak lepas nie secara fully..insyallah..........

No comments:

Post a Comment