~JaDilah MeMbEr BlOgGeR UmMi...~

Monday, November 29, 2010

(HARI KE 16 BERPANTANG)


salam...hari ke-16 berpantang..huhu..takde apa yang seronok..dok macam nielah...makan,bertungku,menyusukan anak...pelik ngan anak aku sorang nie..kalau kencing mesti sampai..habis basah seluarnya..hari nielak..sampai kuar dari seluar kena kain batik aku dan stokin....aku nie manalah tahu sangat ttg baby boy nie....entah dia punya"ANU' tue suka..melilau agaknya...huhu..SX lak..aku nie...boring dan tak de apa2..tapi tuelah time nielah nak rasa badan kurus kan...huhu..macam2 lah....harap...bolehlah dapt kurus berat badan ideal 55kg-58kg...hehe..boleh MACAM DULU....ke?huhu..macam langit dengan bumi ajer aku rasa..macam,,,mimpi yang takkan jadi NYATA PUN.........huhuu.. .NIE PIC MASA 50KG....huhuu

No comments:

Post a Comment