~JaDilah MeMbEr BlOgGeR UmMi...~

Wednesday, December 15, 2010

Gie KK LAKA TEMIN DAN BUBUR ASSYURA






Hari nie..baby Thaqif dah 32 hari,pi cek kat KK dah naik 250gm laks..so 4.25kg sekarang nie..dah temok dah mukanya...........aku plak..dah 62kg...kira betullah entry aku smlm pasal berat aku nie..alhamdullh..tapi nurse suh aku amik PERANCANG..huhu..tak biasalah aku nak amik benda tue...aku kena bincang ngan ci hubby dulu...sebab banyak gak..fakta ttg PERANCANG nie....
.....................................................
.....................................................
GEMUK..itu yang menggerunkan aku..huhuu

sabar ajelah aku...hihikk...pic kat atas tue aku mmg saje tangkap pic aku tak nampak rambut...maklumlah tak pakai...tudung..HARAMLAH......nak nunjuk2 nei.....
semlm masa di rumah SIL...aku..aku terpandang resepi kueh yang lazat..tapi tak sempat aku nak tangkap pic,HP HUBBY..LAK..BATERI LOW....kebetulan aku dan MIL gie umah SIL sebab nak buat bubur AS-SYURA...bukan aku yea yang buat..aku tukang nengok ajer......first time aku mkn mmg sedap...rasa macam kueh bingka ..tapi penuh ngn kekacang dan jagung...tapi kalau belah kg aku kat pahang taklah rasa macam tue..pedas ajer rasanya...huhuuuuu..dan bila orang pelawa mkn aku mmg tak sentuh langsung...





No comments:

Post a Comment