~JaDilah MeMbEr BlOgGeR UmMi...~

Saturday, December 11, 2010

Nak CeTe Pasal...KoPi...Waktu berpantang ...


uuih..boring betul kan time berpantang nie,walaupun sibuk..bertungku,berbarut dan macam2lah..tup..tup dah..nak masuk 27 hari aku dok dlm berpantang nie...Dulu masa berpantang kat KAKAK..waktu masa tue amatlah panas...sampai aku penah terteguk air sejuk..sekali ajerlah...la..nie..waktu sejuklak..jadi kuranglah nak minum air nie..tapi still minum KOPI..CAP GANTANG kesukaan aku tue..mmg bestlah..lebih2 lagi..ia buatan MALAYSIA...harga pun murah RM2..untuk O.1kg...KOPI nie mak oi kalau pekena..mmg jadi ketagihlah..aku nielah salah seorang penagih nya..heheheh...dasyatkan penaNgan kopi nie..kalau tak caye balik Kedah..amik secawan kopi...macam tagline dlm tv tue.."MAI SECEWEN.."hihikkk...adoilah..merepeklah aku nie..rasa ngantuklak...oklah,..nak tdo..lain kali aku postkan en3 lagi..ok...selamat menidorkan diri anda...byeebye


2 comments:

  1. bagus minum kopi masa berpantang...dia cepat mengecutkan rahim

    ReplyDelete
  2. betul tue farah...tapi lanie dah boring nak minum air lain lak rasa...horlicks gitu...bleh ke?

    ReplyDelete