~JaDilah MeMbEr BlOgGeR UmMi...~

Tuesday, January 4, 2011

HAZAMIN IN-TEAM..ADELAH RAKAN SEK AKU DULU...



salam..entry kali nie..pasal..Hazamin kumpulan IN-TEAM tue.....tapi bukan 100% pasal dia..tapi pasal ...isteri dia merupakn kawan se"BAS' aku..ade ke ayat macam tue..dan jugak rakan sekolah masa di sekolah agama dulu..SEK MEN AGAMA AL-EHSAN,Kuantan Pahang 1993-1997...memang kamcinglah...tinggal di Tanah Putih...yang Hazamin lak..merupakan pelajar pintar sekolah aku masa tue..kira Hazamin nie..intake pertama utuk aliran SAINS ..bagi sekolah aku di DAERAH KUANTAN ..masa tue...sebelum tue dia bersekolah di SEKOLAH MENENGAH AGAMA JENGKA.tak salah akuler..atau temerloh...Hazamin nie mmg dah famous dari zaman sekolah lagi..bila aku habis sekolah aku dengar Hazamin join group nie...syoklah dengar lagu..KEKASIH TUE...tak ingatlak aku tajuk lagu tue..sekarang kak yanti nie..prgegy lak..baby ke-3 ....kenapa aku tetiba nak cete pasal diorg nie.pulak....bukan apa.. .sebabnya diorg nie tgh mencari pekerja..sementara..perempuan ajer kat IN-TEAM RECORD.........itu maklumat aku dpt..bila bukak FB hari nie...4 Januari 2010...........

  • Siapa nak kerja di Inteam Records untuk sebulan sahaja? Urgent ni.. perempuan sahaja ya! :)
    5 jam yang lalu · ·
    • 4 orang sukakan ini.
      • Yanti Suhaini tapi biarlah yg tinggal di area Damansara ni.. senang sikit nak datang kerja:)
        5 jam yang lalu ·
      • Kelabu Samar hehehe
        kak ina!!!!
        5 jam yang lalu ·
      • Yanti Suhaini kak Ina jauh la... nak ke dia kerja sebulan?:P
        5 jam yang lalu ·
      • Zack Zali saya nakkkkk....
        5 jam yang lalu ·
      • Fatin Hanani nak..ngeee
        5 jam yang lalu ·
      • Mashi Aziz nak!!!
        4 jam yang lalu ·
      • Jayidah Mat Salleh nak..hikhik..gurau2 ja kak...kalau dok dekat buleh tlg..sy dah balik penang..xsempat pun nak jumpa akak...:-/
        4 jam yang lalu ·
      • Muizud Din Saya nak jgak buleh kn..sya akan bwah lagu nur khsih .huhu
        4 jam yang lalu ·
      • Khadijah Hanisah Neysa nakk~~
        4 jam yang lalu ·
      • Laila AdamAqid saya saya...leh soh pakcik2 inteam nyanyi lagu2 dia live..hihihi
        4 jam yang lalu ·
      • Laila AdamAqid saya saya...leh soh pakcik2 inteam nyanyi lagu2 dia live..hihihi
        4 jam yang lalu ·
      • Melor Abdullah kkalau dekat saya dah join ni.... tapi jauhnye....
        3 jam yang lalu ·
      • Ainaa Mardhiyah bila khidmat d pelukan?
        lebih kurang sejam yang lalu ·
      • Ummu Khumairah salam..akak tawaran masih dibuka?:)
        lebih kurang sejam yang lalu ·
  • No comments:

    Post a Comment