~JaDilah MeMbEr BlOgGeR UmMi...~

Friday, January 21, 2011

KOLEKSI MASAKAN KU...SEMASA AKU PREGGY...HUHUUU

biskut conflakes

biskut arab

laksa muar

Semua masakan dan kueh di atas nie semua hasil daripada aku mengandung dulu,asyik teringin nak cupcake sendiri,nak makan semua hasil tangan sendiri..aku tak penah pun teringin nak masak benda2 nie masa aku tak preggy,pelikkan..huhu...sekarang lagilah malas...aku nak masak semua nie....mengenangkan saat yang terindah..ini.....ada banyak lagi aku buat..tapi takkanlah setiap kali masak nak tangkap pic...ada pikir tak?huhu...my hubby cakap aku tak sihat..macamlah aku chefffffff.......................

kek batik marrie..

kek mable.pelangi..

cupcake...sue47636


puding roti

3 comments:

  1. adehh...salah masuk blog...huwaa...perutku tersiksa...

    ReplyDelete
  2. salam knal sue

    rajin btul msuk dapur wlaupun preggy. macam best je puding roti tuh

    ReplyDelete
  3. akakkkkkkkkkkkkkkkkk.. kek batik itew nampak sangat setappp... akak kijam, mendera perut kite yang baru nak pegi makan nihhhh sob sob sob

    ReplyDelete