~JaDilah MeMbEr BlOgGeR UmMi...~

Sunday, February 13, 2011

Jomlah Follow saya..kalau dah follow tue jgn lupa follow BLOG BISNES saya yea..tak paksa tapi WAJIB....hehe





Salam,pagi yang mulia nie aku takde apa nak buat..maklumlah cik abang lak ader MEETING sekolah,ado ke buat hari cuti,baru nak ajak pi Pasar Tani S.Alam..nak menengok apa yang patut ...al-maklumlah sejak berbisnes nie,maksudnya nie bidang baru aku ceburi selepas 3 bulan aku bersalin baby ke-2 aku tue...hehe..nak luahan kan isi hatii sambil2 tue...boleh aku postkan entry terbaru aku dari blog bisnes aku dak:-http://sue47636blogshop.blogspot.com/
Teruk tajuk post aku hari nie kan..macam paksa org pulak...tapi takkan!!!!!!!hehehe....tapi sape follow blog aku nie kena gak follow blog bisnes aku..bukan apa tolonglah support aku sikit..ini bisnes tempatan kita MADE IN MALAYSIA mari!!!!.....

HOT SESANGAT
Buat masa sekarang nie..yang tgh


Tungku elektrik aku tue..alhamdullh dah hampir ....habis dijual dekat 20 biji dalam tempoh 2 minggu kira baguslah untuk perniagaan yang baru bermula macam aku nie...barang2 lain insyaAllah..akan aku updatekan seminggu sekali..maklumlah pembukaan kedai aku secara rasmi nie ..15 Februari 2011.kira tak lama lagilah kan....kedai ini di bina hasil dari "keboringan aku berada di rumah"hehe bolehlah ayat tue kan..yealah..dari dok takde buat apa,lebih baik aku menjana pendapatan isi rumah aku nie ke arah yang lebih baik dan lebih menguntungkan diri aku dan keluarga aku....hehe...tapi modal tentulah kena kuar sendiri kan...sudi2lah korang follow blog aku dan blog niaga aku yang tak seberapa tue...tak paksa tau!!!TAPI WAJIB.........(teruk benor aku nie)

Tapi lani,mybe aku akan busy lak,maklumlah aku baru dapat panggilan dari Pegawai PPD semlm...suruh melaporkan diri ke sekolah lak 16 Februari nie...so terpaksalah aku membahagikan masa aku dengan meninggalkan baby Thaqif dan bisnes terbaru aku nie..maksud meninggalkan tue bukanlah meninggalkan terus..sebab bila dah jadi guru nie banyklah keje nak kena buat..keje cikgu sekarang nie bukan macam dulu2 dok mengajar ajer..macam-macam kena buat sekarang nie...Tapi bisnes tetap bisnes..bisnes nie untuk back up aku kemudian hari,kerjaya aku nie plak hanya GURU SANDARAN TIDAK TERLATIH (GSTT)sebenarnya nie merupakan tahun ke-3 aku di sekolah tue..tapi bulan 6 tahun lepas aku ditamatkan kontrak disebab kan lebihan guru disekolah tue..insyaALLAH harap tahun nie taklah terjadi macam tahun lepas....manalah tahu tahun nie leh serap..tak mengharap pun...tapi kalau ader rezeki...kita terima ajer...emmm banyaklah aku celoteh pagi nie..sebenarnya mals betul aku nak taip panjang2 suka pendek2 ajer..tapi hari nie..cuba.........SELAMAT BERISTIREHAT DI PAGI MINGGU.........bye...

1 comment:

  1. As salam. Akak tag Ummi Qaisara untuk join sekaki dalam 1st contest akak.
    http://hidayatimohamed.blogspot.com/2011/02/my-sleeping-angel-contest.html

    ReplyDelete