~JaDilah MeMbEr BlOgGeR UmMi...~

Tuesday, March 8, 2011

EIJA ZAQUAN PEMENANG CONTEST IBU HAMIL CUTE ANJURAN TUQDT 2011


Assalamualaikum,..wb.t maaf saya lambat umumkan pemenang contest anjuran TUQDT...memandangkan masa yang terhad dan terlalu padat ....hari ini saya umumkan pemenangnya ya....jeng..jeng....tahniah sue ucapkan kepada pemenang yea...hadiah bakal menyusul...yea...

Nama : Siti Khadijah binti Md Zin (Eija Zaquan)
Tarikh Due : 19 Mei 2011

Kepada tuan pemenang sila tinggalkan:

nama:-
alamat:
no tel:-
serta bagitahu jantina baby apa yea?maklumlah nak pos barangan mengikut jantina
lepas tue nak mintak paparkan pic hadiah nanti di laman blog...yea...
sila hubungi saya atau sms :-019-6822411 bagi saya mengeposkan hadiah yea...thankslah sudi join..lain kali saya buat lagi contest lain yea...


THANKS..SEMUANYA...

2 comments:

  1. alhamdullillah..saya menang..
    terima kasih penganjur sbb pilih eija..byknye hadiah dia..

    ok nnti eija wat n3 kemenangan ye..
    eija dh sent detail thru sms ye..:)

    ReplyDelete