~JaDilah MeMbEr BlOgGeR UmMi...~

Saturday, June 30, 2012

BURGER BAKAR STADIUM SELAYANG.......SEMPENA EURO...2012


Assalamualaikumm...entry aku harinie lebih kepada makan-makan yang di makan oleh aku ahah..bersama ngan anak-anak...first aku nak cete hal burger bakar ...emm.aku dapat info nie pun melalui bestpren aku..FARIDAH...tapi aku penah tgk...dengar dan lihat..... pasal burger nie kat Wanita Hari ini...memang best.tapi aku tak teringin pun nak makan...huhu memandangkan harganya yang boleh tahan jgk(KALAH MC D' tau)..huhu...Akhirnya pada hari senin lepas 23 Jun 2012..aku pergila kat stadium Selayang...cik abang aku cakap kat situpun ader,itupun aku yang tanya dia....KEDAI BURGER tue....betul2..berhadapan dengan RESTOREN NASI AYAM RUMPUN....





Burger Daging chesee(RM 8.50).HUHU boleh tahan gak harganya..amik 2 biji hari tue..kenyang lah perut......


Tak sempat nak snap sebijik..dah makan baru ingat nak snap...huhuu..tapi memamng berbaloi makan memang sedapppp..........maveles sangat...........

Setakat yang aku dengar kalau nak order burger nie kene tunggu berjam-jam..tapi alhmdullh kat selayang taklah tunggu berjam2..kebetulan pergi lepas maghrib..so tak ramailah org pergi lagi kot..tak sampai setengah jam dah siap....rezeki anak-anak jgk nie...dan jangan lupa kat RAWANG pun ader kat deret org jual buah durian tepi jln..dekat kg kenanga..kedai dia buka belah petang jea...betul2 kedai KEROPOK LEKOR..sape org rawang tue tahulah kot!!!!!!!!!!!!!selamat menjamu yea............

Berikut adalah maklumat berkenaan kedai ini. JOM KITA SERANG RAMAI2 YEA...


Burger Bakar Kaw Kaw Wangsa Maju
Wangsa Maju Section 2
GPS: 3.206478, 101.73523
Masa Buka: 7petang - 2pagi, Setiap Hari
Telefon:     0102400477 & 0126276547
Website: http://www.burgerbakar.com

No comments:

Post a Comment