~JaDilah MeMbEr BlOgGeR UmMi...~

Sunday, June 24, 2012

KERETA IDAMAN............EXORA TURBO...


Salam..nie bukan kereta idaman aku...nie kereta idaman my hubby...EXORA TURBO....haha...aku nie jenis takde idaman..kalau ade pun...taklah...minat sangat..kereta2 nie...hehe..entahlah aku lebih berminat...benda lain lagi...dari kereta, itulah aku dari dulu hingga sekarang...kata hubby...sesuailah untuk kami yang ada 3 orang anak nie..anak-anak pun selesa nak tdo apabila nak balik kg..maklumlah kampung semuanya jauh-jauh...aku Kuantan..myhubby org Bukit kayu hitam...tapi alhmdullh.tahun 2012..nie banyak impian jadi nyata...SYUKUR sangat pada kurnian ALLAH...untuk kami sekeluarga...tahun nie dapat :-

1) Sambung belajar di UPSI...(untuk TETAP)
2)Dapat Baby Baru
3) Beli rumah....
4).........Impian nie tak terlaksana lagi..kalau dah jadi...aku bagitahu...ok......


Jom layan ,..gambar...EXORA TURBO.......hasil dari mr google....zasssssssss











No comments:

Post a Comment