~JaDilah MeMbEr BlOgGeR UmMi...~

Wednesday, December 5, 2012

FENOMENA DURIAN CREPE YANG WALAAAAA

Assalamualaikum...setiap blog sekarag asyik dok cete hal durian crepe..sampai yang tak penah buat bisnes pun still nak buat..heheh..banyak gak aku tahu hal resepi DC (maksdnya pelbagai versi resepi yang menarik)nie....huhu sekarag hampir setiap minggu aku buat dc...alhmudllh ader gak order dari rakan2 UPSI...sambil2 tue..aku dan member gak try bergilir2 buat ...maklumlah bukannya senang...nak dapatkan bentuknnya yang :-


1) BERBENTUK BANTAL
2) TEKNIK YANG BETUL
3) PELBAGAI PERISA....sekarang macam2 flever antaranya yang femes durian crepe,milo, manggo,pisang ,dan kiwi....

kalau aku pulak hanya buat sebesar saiz mini sahaja RM 8 - bagi 5 biji....

GAMBAR HIASAN...INI MASA FIRST TIME MERASA DARI ADIK AGRY NURUL..memang berbaloi sangat....meggunakan 5 tepung...istimewa..
yang ini lak hasil dari kak ipar aku sendiri....kalau sape2 nak leh jguk blog dia...klik sini..http://eitazulkifly.blogspot.com/

ini pula dari FB jualan durian....memang banyak flever yang kedai ini perkenalkan....memang ramai..yang meminati...



("<) Sesiapa yang nak resepi leh google yea.....

RESEPI BOLEH TANYA CIK GOOGLE yea....sebb resepi semuanya sama...
INI rakan niaga yang bersama -sama usahakan bisnes DURIAN CREPE.....
HAMALI YUSOF..SAPE 2 NAK ORDER LEH KE FB dia...ok..
PARTNER SETERUSNYA:- SAKIINAH MUSTAPA BOLEH KE FB DIA:-https://www.facebook.com/sakiinah.mustapha

No comments:

Post a Comment