~JaDilah MeMbEr BlOgGeR UmMi...~

Thursday, December 2, 2010

......MALAM YANG DAMAI.....CORETAN DARI LAMAN HB




Salam malam nie mata tak ngantuk lagi....huhu.padahal semlm tak cukup tdo,biasalah si Thaqif nie buat ragam lak....sampai la ke pagi..mlm nie aku nak posts kan..cete mengenai kawan dari HOSPITAL BERSALIN....ramai memebr yang aku kenali kat laman nie..sejak 4 bulan aku melayarinya..sepanjang aku preggy lagi,banyk gaklah info yang aku dpt dapat bertukar2 fikiran ngan membr HB nie...syoklah...setakat nie..laman nie ajer yang aku aktif..dan laman mengenai resepi ngn kak HAMIDAH..DARI SINGAPURA...setakat nie alhamdullillah...syoklah kawan ngan diorg nie..tak lokek pun ilmu tue....huhu....
Dekat HB member yang paling aktif sekali berblogging AZURA NAZURA....gembira dapat berkenalan dgn dia..bagi aku dia seorang yang ceria,dulu masa kami sama2 preggy,kebetulan selalu beri komen pada perkara yang dia perkatakan..siap ader pic Melodi lagi..sebab tue aku cakap dia..seorang yang ceria...dan dia jgklah org pertama yang follow blog aku nie..thanks a lot Azura....dan dia pun selamat melahirkan baby boy pada 15hb Nov....sehari selepas aku bersalin kat Thaqif....tak sangka lak aku,maklumlah dia patut due 20 Nov tak salah akuLAH...,hehe..kalau salah sila betulkan yea Azura.......ramai lagilah member HB..antaranya:_

1) AZLILA ALIAS
2) TEACHER WANA
3)RASNA
4)SHAHILA SAADON
5)SUHAILA HASSAN
6)BabyAsriMummyEzri
7)AZURA NAZURA
8)DARIYA AMSYAZNI

ramailh lagi....maaflh tak dapat nak inform kt sini....takpelh..janji member2 HB...sukses di samping suami dan anak2..insyaallah....nie ajer posts aku mlm nie....mengntuklak........jumpa di lain entrylak....

No comments:

Post a Comment