~JaDilah MeMbEr BlOgGeR UmMi...~

Wednesday, January 12, 2011

CONTEST GAMBAR PALING COMEL


salam,hari nie aku teringin nak masukkan gambar ADIK kesayangan aku lak dari contest kali nie,kelakar lak aku rasa..yelah macam takdak keje lain agaknya aku,maklumlah anak2 aku sedang tdo..jadi ade banyak masa lah aku..memasukkan apa yang patot dlm blog aku nie...takde keje cari keje..betul tak....aku terjumpa empunya blog contest nie...blog adik nie ade lak buat contest apa lagi aku masukkan kan lah pic yang tak seberapa tue..dlm contest nie.(tuan empunya contest nie pun leh tahan comelnya...)......tetiba terus teringat kat adik aku yang paling comel tue...Bagi pendapat aku adik aku sorang nie mmg comel..anak ke-5 dari 8 adik beradik aku..dalam banyak adik beradik aku ler...hehe.....tapi takdaklak gambar dia yang kenyit mata ke apa ..asyik tersenyum ajer...cuma membEr dia ajer yang buat mimik muka tue..takpe kan tuan contest...huhuu..jgn mare..adik aku pun tak tahu aku masukkan pic dia nie..harap dia takmarah kat aku...sorry yea....



PIC DARI KIRI ADIK (SUWAIBAH) DAN RAKANNYA HAIDA


ok..sape nak join bolehlah pergi ke blog :-http://cikniza90.blogspot.com/2011/01/contest-gambar-paling-comel.html....tapibagi aku eloklah yang mda belia yang sesuai masuk contest nie...maklumlah nampak comel sikit...


Tarikh tutup:19 februari..2011

4 comments:

  1. Good luck mana ta, rezeki jadi picture tercomeilll

    ReplyDelete
  2. hu2..thanks akak ku..gambr nie jgk jdi pilihan erk..hu7..

    ReplyDelete