~JaDilah MeMbEr BlOgGeR UmMi...~

Tuesday, January 11, 2011

CONTEST SENYUMAN SI CILIK

salam hari nie aku masukkan gambar ADIK (Thaqif kebetulan sama lak..nama ngan anak Mama Housewife) anak aku nie lahir 3 hari awal dari baby Mama..14 Nov 2010.Pertandingan nie dianjurkan oleh http://liyanadiabu.blogspot.com(MAMA HOUSEWIFE)....selalunya KAKAK ajer yang aku selalu masukkan pic..kali nie percubaan pertama untuk MUHD THAQIF UZAIR....

Nie pic aku ambil time hari first abis pantang kira hari ke-45 lah..senyum sampai muncung ADIK nie...maklumlah gie jejalan....hehe..Adik nie mmg susah nak senyum2 macam nie..ade peluang aku shoot terus...oklah harap ader rezeki untuk ADIK lak kali nie..insyallah...oklah sesape nak join...ade syarat kat bawah nie..ok..


Syarat-syaratnya

1)Mesti menjadi follower mama housewife dan beritahu nick name yang digunakan.
2)Tajuk entry anda mestilah -contest senyuman si cilik
3)Letak banner di entry dan side bar anda dan jangan lupa linkkan ke blog mama housewife
4)Post entry gambar senyuman paling comel si cilik anda...tak kisahlah gambar dalam keadaan apa pun, janji si cilik anda comel senyumannya..
5)Akhir sekali tinggalkan komen dan link anda di entry http://liyanadiabu.blogspot.com/2011/01/contest-senyuman-si-cilik.html


Pesanan blog mama housewife, -RAJIN2LAH MENJENGUK BLOGNYA...SEBAB DIA AKAN BUAT PENGUMUMAN DEKAT BLOGNYA..DAN SESIAPA YANG TAK MENUNTUT HADIAH AKAN DIBERI KEPADA SIMPANAN .

Tarikh Tutup: 12 Februari 2011

No comments:

Post a Comment