~JaDilah MeMbEr BlOgGeR UmMi...~

Monday, January 17, 2011

KAD KAWIN AYU RAUDHAH...DAN ZAKUAN ADHA


emm.aku baru dapat emel dari seseorg tentang kad jemputan nie,diorg jemput aku ke?hehe..macamlah si Ayu Rudhah tue kenal aku..tapi dia hanya pelakon yang aku minat,walaupun cik abg ku cakap nie keluarga yang suka menyolek tak kira pagi petang dah lah menyolek macam tepong komak.....macam2 lah...aku minat ngan lakonan dia dan keayuan dia tapi cik abang aku sebaliknya...Huhu..macamana lah cik abang aku tahu..terlebih sudah..........hehe..emel nie HFZ KHAZALI BLOG....

.


Cantik'nya kad kahwin Ayu Raudah dan Zaquan Adha ni. Kad kahwin ini adalah untuk majlis di rumah perempuan. Mereka berdua bakal diijabkabulkan minggu hadapan jika tiada aral melintang. Cuba teka kad kahwin mereka ni ditempah dekat mana? hehehe... .BY HFZ KHAZALI

No comments:

Post a Comment