~JaDilah MeMbEr BlOgGeR UmMi...~

Monday, January 17, 2011

NASI MERAH....MAA...UNTUK AKU MENJAMU...

Salam dah 2,3 hari rasanya aku tak berentry..maklumlah takde apapun yang istimewa nak cete ,ditambahkan ngan anak bujang ku yang sorang nie lak demam....demam beralih bulan dan larutan dari kena cucuk haritue..huhu...tapi dlm masa tue sempatlak aku buat nasi merah my feveret..nie resepi turun temurun mak mertua akulah..sape lagi....maksudnya ini kali ke-3 gak aku buat dan kali pertama lepas bersalin...........tapi untuk makluman korang aku tak mkn lah acar tue..sebab isi cuka..tue untuk cik abang aku dan nescafe ais untuknya....memang nak makan tapi tak boleh...maklumlah aku berpantang mkn nie 100 hari....apa2hal nnti bby lak kembung...oklah...nengoklah pic2 nie yea.....

Nescafe ais...ush sedaplah sejuk2 nie..

Acar yang timun nya dah nak kecut dah...maafler itu ajer yg ader...

ayam masak merah..yang mmg sedaplah..bagi aku..


nasi merah...kosong ajer..kalau korang senang taburkan buah gajus atau kismis...baru sedap....

No comments:

Post a Comment