~JaDilah MeMbEr BlOgGeR UmMi...~

Thursday, January 13, 2011

KESIAN BABY DEMAM...


Kesian ngan baby Thaqif hari nie,demam lak demam sebab kena cucuk untuk 2 bulan semlm 12/1/11..maklumlah dah nak masuk 60 hari...hari Jumaat nie berat pun dah naik masa 30 hari 4.25kg..sekarang 60 hari: 5.20kg lak...alhamdullh sihat baby aku nie.....walaupun demam tak meragam pun..tdo kemain lenanya...tapi dia tak lalu nak menyusu lak..jadi bengkaklah aku punya CIK B....huhu..takpelah kerana anak aku korbankan...

aku pakaikan tuala yang direndam air asam jawa,..letak kat kepala dia bagi hangat sikit.....

kesian dia mata masih terkunang2..nak tdo....


Hehe..dalam Thaqif demam nieler aku leh buat kuih untuk aku makan petang nie,donut..kesukaan ku..nie dah kali ke-3 aku buat donut lembut dan macam DONKIN DONUT..ini resepi dari kak ipar aku ler bagi..mmg lembut dan sedap...kalau nak sedappp celupkan ngan coklat panas mmg sedap..huhuu....dulu time nak buat donut ajer aku mesti tensen punya maklumlah..kalau aku buat WAJIB keras punya leh baling atas atap....huhuu..kadang2 menyampah i.............


7 comments:

  1. Rajinnya Adda wat donut anak kak ade time2 je nak makan,Nampak gebu je donut tuh!!

    ReplyDelete
  2. siannya kt bb thaqif ye..... takpe... budak2 biasa le selalu demam....

    ReplyDelete
  3. hehe.....gebu ke?hehe..nanti i upload pic lagi yea....

    ReplyDelete
  4. hehe..kak ieta..aha dah nama cucuk kan...hehe...

    ReplyDelete
  5. apa lg beb..share la resepi donut tuh...sian baby ko..moga cepat sihat..biasa nya bb demam kena cucuk tu kejap je demam nya..:)

    ReplyDelete
  6. ahah..betul tue ana..kejap ajer...ok..nanti aku taiplah..resepi tue..ok

    ReplyDelete