~JaDilah MeMbEr BlOgGeR UmMi...~

Tuesday, December 18, 2012

Thanks ALLAH kerana PEMBERIAN YANG BANYAK BUAT ku...SEKELUARGA....

 
Assalamualaikum...beberapa hari lagi kita akan memasuki 2013....alhamdullilah mmg banyak rezeki telah ALLAH berikan padaku sekeluarga...sepanjang tahun 2012 dengan pencapaian yang baik sepanjang aku hidup,pernah suatu ketika aku melalui detik2 yang menghampakan...dalam hidupku serta mengalami PERISTIWA PAHIT,JATUH,HILANG KAWAN....dan sekarang ALLAH memberikan sehingga aku sendiri tak mampu nak tolak...ALLAH MAHA KAYA ...sekejap kita diatas sekejap dibawah..itulah lumrah kehidupan....Sahabat juga memainkan peranan yang penting....walaupun aku penah kehilangan sahabat..tapi 
ALLAH memberi berganda2..semoga aku tidak lalai atas semua ini..amin.....




PERISTIWA SEPANJANG TAHUN INI.....2012....

1) Sambung belajar di UPSI dan menghabiskan pembelajaran .......di kala usia 31 tahun
2) Rezeki pemberian ALLAH yang tidak disangka....baby baru....
3) Tak lama lagi rumah kami akan siap......tahun depan
4) Dapat beli kereta idaman pertama......ku...
5) Belajar sesuatu yang baru ...........
6) Rakan2 baru yang amat aku senangi............AMIN......

No comments:

Post a Comment